De cijfers in Olen
Met enige trots delen we mee dat in Olen 98% van de ouders tevreden is over de zomervakantie 2022. Enkele pluimen die we op onze hoed mogen steken: onze begeleiders zijn top en ouders kregen enthousiaste & blije kinderen mee naar huis.
Hieronder vind je drie grafieken waarop de resultaten van onze tevredenheidsenquête te lezen zijn:

Ben je tevreden over de opvang tijdens de zomervakantie?

In welke mate voelde je kind zich welkom bij KIKOEN deze zomer?

In welke mate kon je als ouder deze zomer met je vragen & noden terecht?
Algemene klantentevredenheid
Met de Net Promotor Score meten we de algemene klantentevredenheid bij KIKOEN. Zo kunnen we ons ook vergelijken met andere organisaties. De best scorende organisaties situeren zich tussen de +50 en +80. Met de score van 64 zijn we dus heel blij, een mooie stijging ten opzichte van vorig jaar (54).
Naargelang de score die gegeven wordt op de Net Promoter-vraag onderscheidt men 3 categorieën van mensen:
- Promotors = respondenten die een score van 9 of 10 gegeven hebben
- Passief Tevredenen = respondenten die een score van 7 of 8 gegeven hebben
- Criticasters = respondenten die een score van 0 tot 6 gegeven hebben

En nu?!
We verwerken de resultaten momenteel met de grootste zorg en gaan ermee aan de slag in concrete acties. Met de positieve punten in ons achterhoofd pakken we met veel enthousiasme de verbeterpunten aan:
Een feedback die meerdere keren terugkomt is dat ouders weinig informatie krijgen over hoe de dag van hun kind verlopen is. Daarom kiezen we ervoor om ons te concentreren op het infomoment bij het afhalen. We maken hier tijd voor vrij, geven de ouders aandacht en zullen hen actief aanspreken over de opvangdag.
Dankjewel voor jullie talrijke reacties! We gaan met de feedback aan de slag!