Tevredenheid zomervakantie KIKOEN Grobbendonk 2021

Met enige trots delen we mee dat in Grobbendonk 89% van de ouders tevreden is over de zomervakantie 2021. Enkele pluimen die we op onze hoed mogen steken: in Grobbendonk lopen fijne begeleiders rond die aandacht geven aan elk kind & tevreden kinderen na een dagje spelen bij KIKOEN.

Hieronder vind je drie grafieken waarop de resultaten van onze tevredenheidsenquête te lezen zijn: 

 

Ben je tevreden over de opvang tijdens de zomervakantie?
In welke mate voelde je kind zich welkom bij KIKOEN deze zomer?
In welke mate kon je als ouder deze zomer met je vragen & noden terecht?

Met de Net Promotor Score meten we de algemene klantentevredenheid bij KIKOEN. Zo kunnen we ons ook vergelijken met andere organisaties. De best scorende organisaties situeren zich tussen de +50 en +80. Met de score van 52 zijn we dus heel erg blij. 

Naargelang de score die gegeven wordt op de Net Promoter-vraag onderscheidt men 3 categorieën van mensen:

  • Promotors = respondenten die een score van 9 of 10 gegeven hebben
  • Passief Tevredenen = respondenten die een score van 7 of 8 gegeven hebben
  • Criticasters = respondenten die een score van 0 tot 6 gegeven hebben

 

We verwerken de resultaten momenteel met de grootste zorg en gaan ermee aan de slag in concrete acties. Uit de enquête van de zomervakantie pikken we heel wat fijne reacties op!

Vele kinderen beleefden weer een fijne tijd in KIKOEN Grobbendonk en keerden na een dag ravotten moe, maar voldaan huiswaarts. De meeste ouders en kinderen voelden zich erg welkom en hadden een warm contact met onze begeleidersploeg. Sommigen hebben dit echter anders ervaren en gaven aan dat ze verbeterpunten zagen op vlak van communicatie. Hieruit onthouden we dat dit thema onze blijvende aandacht nodig heeft en bekijken we de komende tijd op welke elementen we nog meer kunnen focussen.

Bedankt voor jullie talrijke reacties op de enquête! Voor ons is dit zeer waardevolle informatie waar we maar al te graag mee aan de slag gaan.